Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2024

Οι προεδρικές εκλογές θα λυτρώσουν μόνο τους ρευστοποιητές...

"Μα, δεν θα είναι λυτρωτικό να γίνουν προεδρικές εκλογές"; Κάποιοι θέτουν το ερώτημα καλοπροαίρετα, αρκετοί όμως κουτοπόνηρα. Πρώτα και κύρια γιατί είναι οι ίδιοι που προκάλεσαν μια κατάσταση που τώρα χρειάζεται αποσυμπίεση. Δεύτερον και κυριότερον γιατί δεν πιστεύω ότι την επομένη των προεδρικών εκλογών ο Π. Πολάκης, οι "87" κι ο ελέφαντας στο δωμάτιο Τσίπρας θα πουν "ωραία, χάσαμε για πολλοστή φορά και τώρα επιτέλους θα υπηρετήσουμε σαν καλοί στρατιώτες τη στρατηγική τού κόμματος"...

Θα ανακαλυφθούν νέα επιχειρήματα όπως "ψήφισαν πολύ λιγότεροι από το 2023 κι άρα ο Κασσελάκης μικραίνει το κόμμα". Αυτοί που θεωρούν φραξιονισμό ο πρόεδρος του κόμματός τους να γίνει βουλευτής είμαι βέβαιος ότι κάτι θα σκαρφιστούν για να ολοκληρώσουν το στόχο τους, τη ρευστοποίηση του ΣΥΡΙΖΑ ούτως ώστε να βρουν ρόλο σε ένα νέο φαντασιακό προοδευτικό φορέα που δεν υπάρχει και μάλλον δεν θα υπάρξει ποτέ. Η ενότητα, η σοβαρότητα, η γαλήνη είναι πολύ όμορφες έννοιες. Δεν μπορούν να υπηρετηθούν, όμως, από εκείνους που δίχως τα αντίθετά τους δεν έχουν κανένα πολιτικό ρόλο. Έτσι κι αλλιώς η κοινωνική τους δυναμική είναι ανύπαρκτη...

Ο ΣΥΡΙΖΑ πριν πέντε χρόνια είχε 31,5%, πέρυσι 17,85% και φέτος 14,9%. Κι όμως κάποιοι ενοχλούνται γιατί αυτά που προτείνει ο Κασσελάκης δεν έχουν ξαναγίνει. Λες κι όλα όσα είχαν ξαναγίνει είχαν δώσει στο κόμμα την πολιτική ηγεμονία ή λες κι αν διατηρήσει τις λενινιστικές του δομές το 2024 θα συγκινήσει τους πολίτες ή λες και οι συριζαίοι μαζεύονταν κατά χιλιάδες στις Οργανώσεις Μελών και τώρα που θα αποφασίζουν για την τύχη τού κόμματός τους από τον καναπέ τους θα πρέπει να θεωρούνται λιγότερο Αριστεροί από αυτούς που αγοράζουν τον "Ριζοσπάστη" από το περίπτερο την εποχή της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης...

Δεν ισχυρίζομαι πως οι ιδέες Κασσελάκη ανοίγουν με βεβαιότητα το δρόμο τής πολιτικής αναγέννησης. Κάποιες είναι καλές κι ορισμένες άλλες ανεφάρμοστες στην πράξη. Ούτε η αλλαγή ονομασίας από μόνη της θα λύσει ζητήματα πολιτικού περιεχομένου. Ούτε, άλλωστε, ο ίδιος ο Κασσελάκης τις παρουσιάζει σαν τις Δέκα Εντολές. Σίγουρα, όμως, δεν θα οδηγήσουν στην πολιτική αναγέννηση η επανάληψη αποτυχημένων συνταγών, η διαιώνιση της καμαρίλας και η ανάσταση ξοφλημένων πολιτικών. Μάλλον στην εξόδιο ακολουθία...  

  

1 σχόλιο:

Jeunaa είπε...

Γεια σας φίλοι, είμαι γιατρός στο επάγγελμα. Ποτέ δεν πίστεψα στο superfeshier λόγω της επαγγελματικής μου εμπειρίας μέχρι που συνάντησα τον Dr Gideon, έναν πανίσχυρο ξόρκι που είναι φοβερός με τη δουλειά του. Είχα προβλήματα στον γάμο μου για 12 χρόνια όταν ανακάλυψα ότι ο σύζυγός μου είχε σχέση με τον συνάδελφό του, οπότε τον αντιμετώπισα, το μόνο που μπορούσε να μου πει είναι ότι πρέπει να είμαι έτοιμος για διαζύγιο γιατί με έχει βαρεθεί. πραγματικά εκπληκτικό. επειδή σε δύο μέρες παίρνω το διαζύγιο από αυτόν, τον παρακαλώ να σταματήσει αλλά συμπεριφέρθηκε περίεργα, δεν σκέφτεται καν πώς θα επηρεάσει τα παιδιά μας, μετά μίλησα με μια φίλη για το πρόβλημά μου και μου είπε πώς βρισκόταν σε παρόμοια κατάσταση, αλλά ο Δρ Γκίντεον της έκανε ένα ξόρκι αγάπης που έσωσε τον γάμο της, ήμουν δύσπιστος, αλλά δεν θέλω πραγματικά έναν αποτυχημένο γάμο, γι' αυτό επικοινώνησα με τον γιατρό Γκίντεον για βοήθεια, αφού εξήγησα την κατάστασή μου, Μου είπαν τι να κάνω και σήμερα ο άντρας μου είναι ξανά σε ειρήνη μαζί μου και έχει σταματήσει όλες τις κακές του πράξεις απέναντί ​​μου. Αν έχετε πρόβλημα στη σχέση σας, ο Δρ Γκίντεον είναι ο τελευταίος σας σταθμός για λύση. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο WhatsApp:. +2347042191323
Email:drgideon611@gmail.com