Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024

Ψάχνουν για κορόιδα...

Τα δύσκολα για τους πραξικοπηματίες τώρα ξεκινούν. Μέχρι το απόγευμα της Κυριακής υπήρχε ο "βάρβαρος" Κασσελάκης ο οποίος έφταιγε για όλα τα δεινά τού ΣΥΡΙΖΑ μολονότι ήταν 20 χρόνων και στις ΗΠΑ όταν ο Αλ. Τσίπρας αναλάμβανε πρόεδρός του. Από εδώ και πέρα οφείλουν να μας παρουσιάσουν προτάσεις για το μέλλον τού κόμματος, το προγραμματικό πλαίσιο και τις καταστατικές αλλαγές, καθώς και για το πώς θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι στην "Αυγή" και στο "Κόκκινο". 

Ξεκούραστοι είναι, άλλωστε, αφού δεν μπορεί να είναι τόσο κουραστικό να βυσσοδομείς από το πρωί μέχρι το βράδυ για να διώξεις έναν δημοκρατικώς εκλεγμένο πρόεδρο. Α, ναι, και να μας πουν ποιος είναι κατάλληλος για πρόεδρος...

Τώρα κάποιοι διαρρέουν για εκλογές ακόμα και την άνοιξη δήθεν για να έχουν ηρεμήσει τα πνεύματα. Αν ήμασταν σε δικαστήριο θα αναφωνούσαμε όλοι μαζί "τι χρείαν έχουμε άλλων αποδείξεων" γιατί προσβάλλει τη νοημοσύνη μας να πιστέψουμε ότι μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να πορευτεί με μεταβατικό πρόεδρο για το επόμενο εξάμηνο. Αν στηθούν κάλπες τον Απρίλιο μπορεί να μην ψηφίσουν ούτε οι 163 αν βρουν κορόιδα στο ΠΑΣΟΚ να περισυλλέξουν το πολιτικό τους ναυάγιο. Ούτε, άλλωστε, η βίλα στο Σούνιο είναι τόσο μεγάλη, πολιτικώς μιλώντας, για να τους χωρέσει όλους. Μάλλον γκαρσονιέρα στην Κυψέλη θυμίζει...

Είναι τόσο λαοπρόβλητοι που φοβούνται την οποιαδήποτε εμπλοκή ενός εκλογικού σώματος μεγαλύτερου από 300 κεντρικοεπιτρόπους της εποχής Τσίπρα ή 20 πολιτικογραμματείς. Ούτε θα πέσω από τα σύννεφα αν περιμένουν να γίνουν πρώτα οι εκλογές στο ΠΑΣΟΚ για να διερευνήσουν κάποιοι τη δυνατότητα να πηδήξουν σε άλλο πλοίο αναζητώντας κορόιδα. Μάλλον άδικα όμως γιατί τις αποστασίες και τα πραξικοπήματα πολλοί αγάπησαν, τους αποστάτες και τους πραξικοπηματίες κανείς. Ποιος να τους εμπιστευτεί;...


 

2 σχόλια:

Jeunaa είπε...

Απλώς βιώνω τα θαύματα των βοτάνων του Dr GIDEON. Ο Θεός θα συνεχίσει να σας ευλογεί άφθονα Δρ GIDEON για την καλή δουλειά που κάνετε στις ζωές των ανθρώπων θεραπεύοντάς τους από διάφορους τύπους ασθενειών. Θα συνεχίσω να καταθέτω για την καλή σου δουλειά. Ζούσα με διαβήτη τύπου 1 πριν από 6 μήνες και ο γιατρός μου είπε ότι δεν υπάρχει. Δεν τον πίστεψα και κράτησα την πίστη μου ελπίζοντας ότι μια μέρα θα γιατρευόμουν από αυτή τη φρικτή ασθένεια. Μόλις πριν από 2 μήνες είδα μια ανάρτηση στο φόρουμ για τον διαβήτη σχετικά με έναν βοτανολόγο που ονομάζεται Dr GIDEON σχετικά με το πώς θεραπεύει τους ανθρώπους από ασθένειες με τη ρίζα και τα βότανά του και επικοινώνησα γρήγορα με τον Dr GIDEON στο WhatsApp και του εξήγησα το πρόβλημά μου και μου είπε . για να μην ανησυχώ θα με γιατρέψει και όντως ετοίμασε το φυτικό φάρμακο και μου το έστειλε μέσω UPS και μετά μου έδωσε οδηγίες για το πώς να το πάρω. Μετά από τρεις εβδομάδες λήψης του φυτικού φαρμάκου, πήγα στον γιατρό μου για έλεγχο και το αποτέλεσμα του διαβήτη μου είναι αρνητικό και ο γιατρός μου είπε ότι δεν υπάρχει ίχνος διαβήτη στο σώμα μου και ο διαβήτης έχει εξαφανιστεί εντελώς. Μπορείτε επίσης να θεραπευθείτε από κάθε είδους ασθένεια επικοινωνώντας με τον Dr. GIDEON στο WhatsApp +2347042191323
Email:drgideon611@gmail.com

πετρος είπε...

η, καθως λεγουν οι ποντιοι: ας τερουμε ατωρα ντο μαυρα οβα θα εφτατεν