Να αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί; Φυσικά και να αξιολογούνται, όπως θα έπρεπε καθένας ανάμεσά μας που δεν είναι θεός. Θα πρότεινα, ωστόσο, να αξιολογούνται και οι γονείς, ιδίως εκείνοι που έχουν μπερδέψει το σχολείο είτε με πάρκινγκ ανηλίκων είτε με υποκατάστατο γονικής μέριμνας. Κι αυτό γιατί σήμερα αντί οι μαθητές να φοβούνται τους δασκάλους τους, όπως κακώς συνέβαινε όταν ήμουν μαθητής, σήμερα οι δάσκαλοι φοβούνται τους μαθητές, όπως επίσης πολύ κακώς συμβαίνει...
Τα σχολεία μας νοσούν γιατί νοσεί η κοινωνία μας. Ακούγεται κοινότοπο και πράγματι είναι. Κι όμως, τα μόνα μέτρα που λαμβάνουμε είναι είτε κατασταλτικά είτε διοικητικά, ιδίως με τον τρόπο που γίνεται τώρα η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και η οποία είναι απολύτως γραφειοκρατική. Δεν θα έπρεπε, για παράδειγμα, όλα τα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια να διαθέτουν ψυχολόγους; Και, κυρίως, δεν θα έπρεπε και οι γονείς να κάνουν μαθήματα ώστε να μην μεταθέτουν στους δασκάλους των βλασταριών τους τις δικές τους αδυναμίες;...
Η τσέπη μάς βοηθά να επιβιώνουμε. Τα λεφτά, συνεπώς, έχουν την αξία τους και η δίκαιη μοιρασιά τους ακόμα μεγαλύτερη. Χωρίς παιδεία, όμως, και πολιτισμό θα ήμασταν απλώς χιμπαντζήδες με φράγκα. Γι' αυτό και είναι ευθύνη όλων μας- ο καθένας από το δικό του μετερίζι- να μην ενηλικιώνουμε κωλόπαιδα αλλά πολίτες που θα κάνουν τη διαφορά. Σε διαφορετική περίπτωση κωλοέλληνες θα μεγαλώνουν κωλοέλληνες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου