Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021

Αν ήμουν συντηρητικός...

Με έχω συλλάβει πολλές φορές να ζηλεύω έναν συντηρητικό άνθρωπο. Θα το ήθελα πολύ να τα έχω όλα τοποθετημένα σε ένα κουτάκι και να τα βγάζω έξω κατά περίσταση: αντιλήψεις, ιδέες, σκέψεις, αντιδράσεις, όλα στον αυτόματο, δίχως την ανάγκη να αναλογιστώ αν υπάρχει έστω και κάποιο ψήγμα δίκιου σε αυτά που λέει κάποιος άλλος. Θα ήμουν πολύ ευτυχής αν στρίμωχνα τον κόσμο στα μέτρα μου κι αν έβλεπα πως αυτός προεξέχει λίγο να έφταιγε ο κόσμος κι όχι εγώ...

Αν, για παράδειγμα, άκουγα μια μεσήλικη γυναίκα να λέει κάτι που δεν ταίριαζε στις δοξασίες μου θα την χαρακτήριζα είτε αγάμητη γεροντοκόρη είτε πουτάνα που ταπεινώνεται με νέγρους. Αν άκουγα τα ίδια από έναν μεσήλικα άντρα θα του έδειχνα τον προσήκοντα σεβασμό και για το ότι πηδάει νεαρές. Τα δύο μέτρα και δύο σταθμά θα ήταν ο πυλώνας τής ζωής μου, μαζί με την υποκρισία, τον κομπλεξισμό και τα στερητικά σύνδρομα που γεννιούνται από τις ακλόνητες πεποιθήσεις γύρω από πολύ ρευστά ζητήματα...

Αν ήμουν συντηρητικός θα ζούσα μέσα σε ένα βάλτο και θα λογάριαζα τα ποτάμια, τις θάλασσες, τα βουνά, τον ουρανό κι ό,τι κινείται μέσα και πάνω από όλα αυτά ως ανεπιθύμητους εισβολείς. Θα μισούσα από παράδοση, θα μιλούσα με βεβαιότητες, θα έμενα ίδιος κι απαράλλαχτος για να με αποκαλούν συνεπή και συνετό και να μην προσβάλλονται τα ήθη και τα έθιμα περασμένων εποχών... 

Αν ήμουν συντηρητικός θα ζούσα σε ένα ροζ συννεφάκι στο οποίο όλοι θα είχαν το ίδιο χρώμα, την ίδια φυλή, την ίδια θρησκεία κι όποιος δεν θα είχε όλα αυτά τα προσόντα θα ήταν εξωγήινος και παρείσακτος. Θα ήμουν ευτυχισμένος, με την ευτυχία εκείνων που δεν έχουν ρωτήσει ποτέ γιατί και πώς κι όταν θα πέθαινα θα περνούσα την αιωνιότητα με την απορία μήπως η βασιλεία των ουρανών δεν είναι το χώμα που έγινα αλλά η ζωή που άφησα πίσω, η ζωή που φοβήθηκα να ζήσω... 


 

2 σχόλια:

elias monarchist είπε...

1982
Αθήνα
εγώ είμαι συντηρητικός
συντηρω τη ζωή
ζω με χαρτζιλίκι...
αυτά που λες δεν είναι 100%
είναι 90% σωστά

έτσι ζω και εγώ
ζω απο το παρελθόν
συ τάξη του γέρου
σπίτι από τις 19:00

βλέπω παλιά βίντεο WWF HULK HOGAN PROMOS
BACKYARD WRESTLING...
LUCHA LIBRE JAPAN ..MEXICO
android playstore
games
arcade emulator supersidekicks
arcade emulator streetfighter 2
super soccer champs 21
music videos 80s
ο συντηρητικός είναι ότι κληρονομήσει
μόνος του να δημιουργήσει είναι άχρηστος

οπότε συντηρεί αυτό που βρήκε
το μαγαζάκι του πατέρα του
Όπως η δεσποινίς ετών 39
Υπάρχει ο παρθένος ετών 40
και αυτός μάζευε φιγούρες του iron man
εγώ πιστεύω η ηλικία σου
είναι η τσέπη σου

εμένα η τσέπη μου είναι
220€ το μήνα από τους γονείς

οπότε δεν ειμαι ενήλικος οικονομικά
άρα ούτε και ψυχολογικά
τώρα μαζεύω να πάρω για τα Χριστούγεννα...

κορόιδεψε όσο θες
ολοι ετσι ζουν

κληρονομήσες όνομα πολιτικού???
Καλώς
Όπως λέει ο Μιθριδάτης
ο γιος του παρτα όλα
και ο γιος του παρτα 3
εγώ μάντεψε που είμαι

οπότε συντηρω τη ζωή μου
Όπως το ψυγείο
δε μπορώ να κάνω αλλιώς...
η συντήρηση συντηρεί τη ζωή

η θα φτιάξεις κάτι νέο
η συντηρείς το παλιό

παλιό είναι και η μοναρχία που μ'αρέσει
Όπως η Κλεοπάτρα και η πυραμίδα
αυτά
φαίνονται τα emoji???
������������������������⚽️⚽️⚽️����‍♂️��‍♂️������������������‍♂️����������☯️��

elias monarchist είπε...

1982
Αθήνα
εγώ υπερασπίστηκα την Ολλανδη
ας έχει λάθος

επειδή είναι μιλφ
και μ'αρέσει η Εθνική ποδοσφαίρου της Ολλανδίας

δηλαδή παραδέχομαι ότι είπε βλακείες
όντως πρόσβαλε τον πρωθυπουργό

αλλά λόγω κορμιού το μιλφ
το συγχωρώ

εγώ θα συγχωρούσα και την αντουανετα
και την οικογένειά του τσάρου

εγώ αναγνωρίζω το δικαίωμα
μια οικογένεια να συσσωρεύσει τα πάντα σαν μαγνήτης

έτσι είναι το σωστό
και μετά αυτή η οικογένεια
μας δίνει νόημα στη ζωή

Όπως το να χτίζουμε πυραμίδες
η να κάνουμε παρελάσεις
για τη βασίλισσα Ελισάβετ

trooping the colour
royal red guards
κάτσει η στολή..ο κόκκινος στρατός
Λονδίνο..Δανία
μολυβένιο στρατιωτακη

η μοναρχία ακόμα και τον Μαρξ ανέχτηκε
του έχει μνημείο στο Λονδίνο

η μοναρχία δε κάνει ιμπεριαλισμό
Όπως η Ρώμη SPQR
Ούτε σκότωσε τον Ιησού

άλλο αν υπήρχαν κακοί βασιλείς
Όπως Ηρώδης..Ξέρξης
και πάλι είναι λιγότεροι
σε σχέση με τη γενοκτονία
που έκαναν οι δημοκρατίες
Αθήνα....Ρώμη SPQR
Αμερική....ναζισμός..κομμουνισμός
αυτά είναι τυραννία

η μοναρχία
δε παράδειγμα
Αγγλία ..Ταϋλάνδη
τα ξεκωλα...τα μπαρ
pattaya island .....
η μοναρχία δε νοιάζεται πολύ
να σου χωσει εμβόλιο
να επιβλέπει τα πάντα με κάμερες
Όπως η Κίνα

η μοναρχία
είναι ένα είδος
ψωνιου
Downton abbey...
mr beam
king of Thailand βασιλιάς με το μπουστάκι..
χαρέμι του μαχαραγια

η μοναρχία δε σε ελέγχει απόλυτα
ούτε θέλει Όπως ο Κιμ γιονγκ ουν

η μοναρχία..απλώς ζει στο παλάτι
τσάι χαρέμι.. βίτσια
τρελιτσες...δες όπου έχει μοναρχία
πόσο ατομική ελευθερία και ελευθερία του Τύπου έχει

εκτός Σαουδικής Αραβίας βέβαια

ΔΑΝΙΑ ΑΓΓΛΙΑ ΒΕΛΓΙΟ ΟΛΛΑΝΔΙΑ
ΙΣΠΑΝΙΑ ΤΑΥΛΑΝΔΗ ΙΟΡΔΑΝΙΑ

ΕΚΑΝΑΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ??
ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΣΤΗΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ΟΠΩΣ Ο ΚΙΜ ΓΟΟΝΓΚ ΟΥΝ ?
ΟΧΙ ...
η μοναρχία κοιτάει μόνο εσωτερικά πράγματα
τελετές δεξιώσεις..μπάλα
τσάι....τι φοράει η πίπα μιντλετον
ωραιο όνομα
πίπα μιντλετον.....μμμμμμμμμ
η πίπα μιντλετον.........