Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

ΚΚΕ, ο "νταβατζής" σου λαέ!


Ο κομμουνισμός είναι η νιότη του κόσμου. Το ΚΚΕ, όμως, είναι τα βαθιά του γηρατειά! Μπορεί να κάνω λάθος σε αυτή μου την εκτίμηση, αλλά ευτυχώς δεν πάσχω από το σύνδρομο του αλάθητου, που διακατέχει τον Περισσό. Η Α. Παπαρήγα και το υπόλοιπο κομματικό κονκλάβιο μάλλον έχουν κατοχυρώσει στο Πρωτοδικείο τα πνευματικά δικαιώματα για τη λαϊκή τάξη και καμώνονται πως μόνο εκείνοι γνωρίζουν τί είναι καλό γι' αυτή και τί όχι...
Μπορεί οι ναυτεργάτες να έχουν όλο το δίκιο του κόσμου με το μέρος τους. Οι περισσότεροι, όμως, που είδα χθες στο λιμάνι έμοιαζαν περισσότερο με φοιτητές-κηφήνες της κομματικής νομενκλατούρας παρά με "μπαρουτοκαπνισμένους" εργάτες, που έχει γδάρει τα πρόσωπά τους η αλμύρα της θάλασσας! Συμφωνώ πως πρέπει να υπάρχει ενότητα στον αγώνα, γι' αυτό φοιτητές κι εργάτες πρέπει να συντονίζονται, αλλά στο ΚΚΕ το αντιλαμβάνονται κάπως αλλιώς: "ή συμπορεύεστε με το ΠΑΜΕ ή είστε πουλημένοι στους αστούς". Στο μαυρόασπρο κόσμο της συντρόφισσας Αλέκας εκείνη που, εν τέλει, πλήττεται περισσότερο είναι η ίδια η λαϊκή τάξη. Γιατί, πείτε μου, πού είναι ο ανθρωπισμός των εργατοπατέρων όταν εμποδίζουν ανθρώπους που περιμένουν ένα χρόνο για την άδειά τους να χαρούν κάποιες ημέρες ξεγνοιασιάς σε κάποιο νησί;
Είμαι υπέρ των λαϊκών αγώνων. Αυτή η εποχή, άλλωστε, τους χρειάζεται περισσότερο από προηγούμενες. Δεν είμαι, όμως, υπέρ των θιγμένων συντεχνιακών συμφερόντων, που εκβιάζουν, κρατώντας σαν όμηρο το μεγαλύτερο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας. Και, φυσικά, δεν είμαι υπέρ εκείνων που αντιμετωπίζουν τον κομμουνισμό ως θρησκεία κι όχι ως ιδεολογία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: