Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Μ' ένα γκολ ξεχνιέσαι...


Αν αύριο η εθνική κερδίσει τη Νότιο Κορέα, υπάρχει κάποιος που θα πανηγυρίσει πιο έντονα από άλλους, παρότι είναι μισός έλληνας και μισός αμερικανός. Ειδικά, μάλιστα, αν η ομάδα προχωρήσει και στο δεύτερο γύρο και, γιατί όχι, και ψηλότερα ο περί ου ο λόγος Γ. Παπανδρέου θα ανοίγει σαμπάνιες στο Μέγαρο Μαξίμου παρότι μπορεί να μην ξέρει ούτε με τί μοιάζει μια μπάλα ποδοσφαίρου! Βλέπετε, με τα γκολ και τις νίκες μπορεί και να ξεχαστεί το επώδυνο ασφαλιστικό κι εργασιακό που ετοιμάζεται να περάσει η κυβέρνηση εν μέσω καύσωνα...
Τί σημασία έχει αν θα βγαίνουμε στη σύνταξη μετά από 40 χρόνια δουλειάς ή αν μας απολύουν ευκολότερα και με μικρότερη αποζημίωση; Ας σκοράρουν οι κ. Γκέκας και Χαριστέας και τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε! Όπως τότε, επί χούντας, με το "έπος" του Γουέμπλεϊ...

1 σχόλιο:

blackbedlam είπε...

Γεια και χαρά σου τρύπιο μου ευρώ.
Ξαναέριξα μια ματιά πρόχειρα στις αναρτήσεις σου και παρατήρησα ότι ακόμη και το ποδόσφαιρο το συνδέεις με την Πολιτική.Και πως αλλιώς θα μπορούσε άλλωστε;Όμως πριν έρθω εδώ έκανα μια γύρα στην μπλοκόσφαιρα.Ρε παιδί μου η συντριπτική πλειοψηφια, στην κοσμάρα της.Πώς το παίζει γκομενος ο ένας,πώς το σεξ μπορεί να είναι αυτοσκοπός ή όχι και ένα φορτηγό ιστορίες,που σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ ότι είναι έξω από την ζωή μας,αλλά βρε αδερφέ σχεδόν δίχως να το καταλαβαίνω μου έρχετε αυτό που λέει "εδώ ο κόσμος χάνεται και το νταμ ντιρι ντάμ χτενίζεται.Γαμώ το φιλοτιμό μου,κάνω λάθος;Εγώ είμαι εκτός γηπέδου ή οι άλλοι πίνουν από άλλο πηγάδι νερό;..Όσο για την τελευταία σου ανάρτηση με την Εθνική,μια χαρά το επισημαίνεις σχετικά με την Χούντα.Βάλε με το νου σου ν΄αρχίσουν και τα Δημόδη άσματα.......