Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Δικαίωμα στην ανοησία!


Είμαι αντίθετος στην κατάργηση των παρελάσεων για τον ίδιο λόγο που είμαι αντίθετος στο κάψιμο του βιβλιοπωλείου του Άδωνι Γεωργιάδη και για τον ίδιο λόγο για τον οποίο είμαι αντίθετος στην καταδίκη κάποιου ακροδεξιού γιατί εξέφρασε μισαλλόδοξες απόψεις. Δεν είναι πως μου αρέσουν ούτε οι παρελάσεις, ούτε οι απόψεις του κ. Γεωργιάδη ή κάθε άλλου ακροδεξιού.
Από την άλλη, όμως, αναγνωρίζω πως υπάρχουν πολλοί συμπατριώτες μου που έλκονται από τις παράτες και τα κάθε λογής εθνεγερτικά λογύδρια. Γι' αυτό και διαφωνώ με την πρόταση των Οικολόγων Πράσινων για κατάργηση των παρελάσεων. Καθένας έχει το δικαίωμα να "χαζεύει" τανκ στους δρόμους σα να βρισκόμασταν στην επταετία των συνταγματαρχών ή να ενθουσιάζεται με τις ανοησίες που γράφει κι εκδίδει ο κ. Γεωργιάδης και κάθε κ. Γεωργιάδης. Το δικαίωμα στην ανοησία είναι αναφαίρετο, αλλιώς και οι εκλογές θα ήταν παράνομες...

Δεν υπάρχουν σχόλια: