Δευτέρα 8 Μαΐου 2023

Κατά φαντασίαν ανίκητος...

Γύρω στις δύο εβδομάδες μετά την παρουσίαση του προγράμματος της ΝΔ κι άλλες τόσες πριν τις εκλογές υπόσχεται νέα επιδόματα, εκείνος που τα δαιμονοποιούσε. Καλπάζει, εξάλλου, στις δημοσκοπήσεις προς την αυτοδυναμία, είναι η καλύτερη κυβέρνηση της αντιπολίτευσης, άριστος ο ίδιος κι ο αντίπαλός του ένας καταληψίας κατσαπλιάς, ωστόσο αποφεύγει όπως ο διάβολος το λιβάνι να τον αντιμετωπίσει σε ντιμπέιτ. Αν όλα αυτά μαρτυρούν βεβαιότητα για εκλογικό θρίαμβο κι όχι πανικό μπροστά στη διαφαινόμενη ήττα, μάλλον κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά...

Ο νικητής ενός ντιμπέιτ δεν είναι απαραιτήτως κι ο καλύτερος ηγέτης για μια χώρα. Αλίμονο, δεν είναι όλα επικοινωνία και η αποτελεσματικότητα δεν είναι συνώνυμο της ευφράδειας λόγου ή του χαρίσματος της διαπροσωπικής επαφής. Αν, όμως, θεωρούσα πως επί πρωθυπουργίας μου έχει συντελεστεί μια κοσμογονία, ενώ επί πρωθυπουργίας τού αντιπάλου μου ζήσαμε το χάος δεν θα επιδίωκα μία, δύο, τρεις τηλεμαχίες, αλλά αν είναι δυνατό να τον αντιμετωπίζω ενώπιος ενωπίω κάθε ημέρα. Το έργο μου, εξάλλου, θα μιλούσε από μόνο του, ανεξαρτήτως αν ήμουν λιγότερο χαριτωμένος από τον αντίπαλό μου...

Ο Κ. Μητσοτάκης, όμως, γνωρίζει ότι στο μόνο στο οποίο υπερτερεί από τον Αλέξη Τσίπρα είναι στη μιντιακή υπεροχή και στο επικοινωνιακό επιτελείο. Χωρίς, ωστόσο, προκατασκευασμένο σενάριο και δίχως δίχτυ ασφαλείας από τους μιντιάρχες χορηγούς του δεν μπορεί να σταθεί ούτε ημέρα. Θα μπορούσε, για παράδειγμα, ο Τσίπρας να επιζήσει ενός σκανδάλου υποκλοπών ή των Τεμπών; Γι' αυτό ακόμα και στο άνοστο ντιμπέιτ που θα γίνει την Τετάρτη o Μητσοτάκης δεν επέτρεψε όχι μόνο τον ελεύθερο διάλογο ανάμεσα στους αρχηγούς, αλλά ούτε καν μια ελεύθερη ερώτηση από τους δημοσιογράφους. Κατά τα άλλα, η Ενημέρωση 107 είναι μια συκοφαντία κατά τής χώρας μας... 


 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: