Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

Οι σταθμάρχες φταίνε και για την πανδημία, την αισχροκέρδεια, τις παρακολουθήσεις και και και...

Ο Κ. Καραμανλής ο νεότερος δεν είχε επιλογή να παραιτηθεί, είχε υποχρέωση. Η πολιτική του ευθύνη, άλλωστε, είναι αυτονόητη όταν δέκα ημέρες πριν το σοβαρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη χώρα τα τελευταία 50 χρόνια δήλωνε στη Βουλή πως έχει φροντίσει για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών. Κι αυτή η ευθύνη δεν ξεπλένεται ούτε με κροκοδείλια δάκρυα ούτε με μια παραίτηση. Αν ο Νίκος Παππάς καταδικάστηκε για παράβαση καθήκοντος γιατί επιχείρησε να φτιάξει ΣΥΡΙΖΑ Channel, σε πόσα χρόνια πρέπει να καταδικαστεί αυτός που γνώριζε και δεν έπραττε με συνέπεια τον θάνατο δεκάδων ανθρώπων;...

Οι σταθμάρχες και οι μηχανοδηγοί εν έτει 2023 έχουν αφεθεί να κινούνται στα τυφλά από μια κυβέρνηση η οποία είχε στα χέρια της σύγχρονα συστήματα που της είχε παραδώσει η προηγούμενη, αλλά τα άφησε ανενεργά. Κι έχουν σήμερα το θράσος αυτοί που υποτίθεται πως θα εκκένωναν το Μάτι σε μισή ώρα να χρησιμοποιούν ως αποδιοπομπαίους τράγους υπαλλήλους οι οποίοι τους προειδοποιούσαν εδώ και χρόνια για τους κινδύνους. Προφανώς θα υπήρξαν και λάθη των υπαλλήλων. Η μεγαλύτερη ευθύνη, ωστόσο, δεν είναι εκείνων που σπάζουν βάζα σε ένα δωμάτιο χωρίς φως, αλλά αυτοί που το αφήνουν σβηστό...

Ο Κ. Μητσοτάκης έχει εντολή από τον κορυφαίο επικοινωνιολόγο που τον κουράρει να μην εμφανίζεται σε δυσάρεστα γεγονότα. Τα Τέμπη, βεβαίως, δεν μπορούσε να τα αποφύγει, όπως δεν θα μπορέσει να αποφύγει λίαν συντόμως και τη λαϊκή κατακραυγή... 

Απέτυχε στην πανδημία, απέτυχε στην αισχροκέρδεια, απέτυχε στις πυρκαγιές, απέτυχε να προστατεύσει τους θεσμούς και τη διαφάνεια, απέτυχε ακόμα και στη σιδηροδρομική ασφάλεια. Δεν θα χάσει, δηλαδή, "μόνο και μόνο" γιατί είναι διεφθαρμένος, αλλά και γιατί είναι αποτυχημένος...  

  


  
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: